Busy Doin' Nothin'..

0kommentarer

Solen har återvänt och våren är på ingång. I Visby hade vi haft vårblommor utanför fönstret just nu, här i Kiruna har vi stora snödrivor än. En annan värld. Men solen har äntligen kravlat sig upp på berget efter vintermånader utan frånvaro. Jag älskar solen. 
 
Idag har jag min lediga dag i veckan. Nu har jag tänkt bli kvitt den här förkylningen som legat över mig hela förra veckan. Ingen träning, istället ska jag promenera till Colorama och kolla på färg till hallen och till mina tre ljusstakar som jag tänkt spraya. Just nu är det vardag. Inte så mycket annat som händer just nu. Jag funderar lite på hösten och drömmer och inredning och jobb. Saknar mina Visbytöser väldigt mycket, önskar vi kunde träffas alldeles snart. 
 
Hoppas denna uppdatering räcker för den här gången Ellan, på återseende! Jag saknar dig. Jag måtte bara få träffa dig snart..
 
De senaste dagarna i bilder.
 

Kommentera

Publiceras ej