En ny vit hobby..

1kommentarer

Testade mina nya skateskidor idag. Såg att termometern bara stod på -14 grader så det var bäst att passa på. Roligt var det men frös så fruktansvärt mycket om mina fingrar att jag var tungen att avbryta efter några kilometrar. Måste investera i ett par nya supervarma handskar, "köpa, köpa, köpa - gäsp!". Flera var ute och åkte, mötte bland annat en man med en hund. Blev så sugen på att skaffa hund, en träningskompis och sällskap i vardagen. Det hade varit så himla mycket roligare att åka skidor och vara ute och springa. Men förnuftet säger emot,
men man ska aldrig säga aldrig..
 
Jag och Raynauds den 23 maj 2013.
Så här blir mina fingrar när jag fryer. Här står jag och "klockar" Philip när han sprang hinderbanan efter att jag själv kutat klart.
 
Och så en lite varmare bild från juni 2013. 
 

1 kommentarer

Anonym

09 Feb 2014 22:28

Alltså dina zombiefingrar! Hahaha

Kommentera

Publiceras ej