En löpfest utan dess like..

1kommentarer

DN Stockholm halvmarathon 14/9-2013
 
I helg genomförde jag mitt livs första halvmarathon, min första längre tävling i löpning.
  • 17 163 anmälda 2013 (rekord), 12 932 löpare genomförde loppet.
  • Jag kom på 746:e plats av alla löpare, män/kvinnor i alla åldrar.
Jag snittade 05.13 min/km, en tid jag hade hoppats att jag skulle kunna hålla per km och kom in på tiden 1:49:54. Därav är jag supernöjd, men känner mig "hyfsat nöjd" eftersom jag vill mer. Jag vill bli bättre. Jag har verkligen fått blodad tand för löplopp, jag tycker det är jätteroligt. Inspirationen sprudlar i kroppen för nästa utmining. 
 
 

1 kommentarer

A m m i z

26 Sep 2013 00:02

Du är ju sinnessjukt duktig pinglan! :0 Hur kan man springa två mil i den farten??

Kommentera

Publiceras ej