Run Keeper..

0kommentarer

2/1 idag, onsdag! Tänkte börja skriva ner mina fysiska ansträngningar här på bloggen. Som en träningsdagbok, för att visa hur duktig jag är (?) eller för att pusha mig själv att träna bättre och få en översikt på min träning och lägga upp och förhoppningsvis klara av mål jag sätter upp. Nu kanske någon suckar och tänker, "jaha, ännu en träningsblogg". Men jag kan lova, min väldigt seriösa blogg kommer inte förvandlas, den kommer förbli vad den varit (läs det där med en smula ironi). Lite rapporterigar om läget, lite bilder från helgens roligheter men med lite mer inslag av löpning och träning. För det är ju också kul. Vi får se hur det går. Jag börjar rapportera en månad framåt så får vi se. Kan hända att jag går tillbaka till mitt handgjorda träningsschema som är brukar tejpa upp på garderobsdörrens insida.

Nytt år, nya tag! 

5,68 km, medvind.

Kommentera

Publiceras ej