I look up to the sky..

0kommentarer

and now the world is mine. I made it, i made it!
 
Slutet på veckan är kommen. Det har nog varit bästa dagen på veckan faktiskt. Fast inte söndagar brukar vara kända för att vara just det. Imorgon jobbar jag hela långa dagen. Igår satt jag från 9-14 och gjorde min sluttenta på min juridikkurs. I morse fick jag veta att jag klarade den. Kanske därför jag haft bästa dagen på veckan? Eller det gjorde till och med dagen till den bästa på hela året. Vilken känsla. Det sprudlade i kroppen så där skönt. En känsla som inte infinner sig allt för ofta, utan just vid sådana här tillfällen. Får se hur vi ska fira det här nu. Annars är det en vanligt kväll förutom att vi inte har "tjejsöndag" ikväll. Jag väntar på att min sambo ska komma hem med nattbåten. Tänt ljus och myser i min ensamhet. Jag har morotskaka i kylen. Den har nog gottat till sig ännu mer från igår. För igår bakade jag och Phille och gjorde god mat. Chokladbollarna tog slut i fredags. Kanske bakar nya nu. 
Bra träningssöndag! Knäppte kort på mig själv när jag hade svettats klart. Lite töntigt, jag vet! 
 
.
Min Träning V.3
Måndag: Spinning 60 min
Tisdag: 7 km löpning på morgonen + 360-pass 18:30
Onsdag: Cirkelträning 60 min med Marre på Träningscenter
Torsdag: Längdskidor 7,5 km med Marre
Fredag: Gym: 30 min cross trainer + mage 25 min
Lördag: VILA
Söndag: 30 min cross trainer
Intervaller i roddmaskin 1: 10 st: 45 min intervaller med 15 min vila mellan varje. 8/10 motstånd 
Rodd-Intervaller 2: 10 st: 30 min intervaller med 10 min vila. 10/10 motstånd.
+ mage och avslut med armgång ca 20 min
.

Kommentera

Publiceras ej