genom alla (h)år..

0kommentarer

Jag föddes med svart hår.
vid 3-års ålder hade jag guldblont hår
 6-års ålder blev det mörkare av sig själv och jag gick under namnet ljusbrunett/mörkblondin.
I 6:an fick jag ÄNTLIGEN fägra underhåret mörkare (något som var en trend då). 
 I 8:an fick jag göra lite ljusa slingor i håret med lite guldtoner
Första dagen på gymnasiet såg jag ut så här:
På gymnasiet började jag gå mot det blonda hållet, slingor och solblekt hår.
Så här blond var jag när ja gick ut gymnasiet:
2010
När jag flyttade till Luleå 2010 såg jag ut så här efter att ha tonat håret lite mörkare med inslag av koppar:
Första året i Visby 2011 hade jag blivit ljus igen:
Sen ville jag ha förändring igen och satt i en chokladtoning i håret, 2012:
går in på sommaren 2012:
Toningen börjar försvinna.. Juli 2012:
Och jag är som närmast min naturliga härfärg som nog är möjligt
Och nu 2013 ser jag ut så här:
End of story!

Kommentera

Publiceras ej