full fart framåt..

1kommentarer

Söndag och helt slutkörd. Veckorna går som vanligt för fort. Haft en hyffsad träningsvecka men tänkt göra mer än vad som blivit av. Det måste erkännas. Aldrig är man nöjd. 
.
Måndag - Plugg, så att ryggen nästan gick av (skojar inte).
Tisdag - 360-pass 60 min 
Onsdag - Body Pump 60 min
Torsdag - Gym: 10 min crosstrainer, 45 min Rygg + Axlar
Fredag - Gym: 10 min CT, 50 min Rygg och Biceps (pulspass) + vader
Lördag - Bara cyklat till o från jobbet.
Söndag - 5 km löpning, 25 min + fotbollsträning 60 min
 
.
En bonus-löptur på dan. Bra att ha ett lockbete sådär. Philip hade tagit bilen till ishallen i morse och jag var för trött för att stiga upp och skjutsa honom så fick springa och hämta bilen på dan, för att kunna åka ut och spela fotboll i Västerhede på kvällen. Var och tankade bilen med Marre då något sinnessjukt inträffar. Jag stiger ut och ska tanka. Trycker och trycker men det verkar inte vilja komma någon bensin. Siffrorna tickar långsamt uppåt, väldigt långsamt. När jag är uppe i 130kr tar det stopp och jag tänker "Konstigt, kanske slut på bensin i just den tanken?". Eftersom vi har bråttom som vanligt nöjer jag mig och hoppar in i bilen. När jag sedan kört iväg står mätaren på fullt. Jag har alltså tankat fulltank för 130 spänn. Här nånstans vände min dåliga dag. Karma? Ja, det måste det ha varit. 
 
Veckans Nyhet: Nu är vi folkbokförda här på Gotland! Ett år tog det, innan vi kom till skott.

1 kommentarer

hemlig

16 Jan 2013 20:11

va duktig du är o träna patri! :) skafffa funbeat så kan man registrera allt där och så kan vi se hur duktiga vi är tillsammans ;) puss från en snygg människa

Svar: hahha. hmm. undra vem det kan vara som kallar mig patri? jag har funbeat, ska bara börja använda den. puss till snygg marico
NATALIE

Kommentera

Publiceras ej