Avrundar veckan på bästa sätt..

0kommentarer

Väntar på att min man ska komma hem. Höjde mysfaktorn genom att tända ett ljus. Lättfixat.
Haft söndagshäng hos Ellan, i hennes och Adams nya fina lägenhet. De har golvvärme över hela lägenheten och ett mysigt litet loft med en stege. Inred loftet nu Ellan, så kan vi mysa där uppe sen! Fick mina favorit biskvier av Clara ikväll. Och hon fick äntligen tillbaka sin pajform som jag höll på att glömma när jag klev ur bilen när hon körde hem mig. "Tack för skjutsen och biskvierna.. och pajformen.. som jag ännu har i väskan..". Hon såg inte så chockad ut. Men nu är pajformen hemma igen så nu kan vi gå och lägga oss.
Gjorde ett armband idag som jag bestämde mig för att ge till Clara, för att hon är fin och för att hon står ut med att jag är lite glömsk. Ibland. Ibland inte.
"Strike a pose" på Form-festen i fredags.
Gymmet hade medlemsfest och bjöd på världens godaste mat, mingel och livemusi. Riktigt trevligt!
Clas, jag och Ellan.

Kommentera

Publiceras ej