var inte så hård mot dig själv..

1kommentarer

En lugn "filbunks-vecka" har det varit. Så nu har jag extra mycket energi till veckan som kommer (?). Har inte riktigt haft tid med träning den här veckan. Eller tid. Ork heter det nog. Man behöver en rehab-vecka nån gång då och då, så sa min kloka bok till pojkvän för att lätta på min träningsångest. 4/5 gånger tränar jag för att det är roligt, för att jag älskar det. 1/5 gånger, är de gånger jag vet att jag behöver det men inte riktigt har motivation, gör det ändå och är nöjd och glad efteråt. Ibland är det bra att ha måsten, ibland inte, då det kan ge en ångest. Då gäller det att inte ha ångest och tänka, det här är ett val jag själv gör. Jag prioriterar att laga mat och äta god middag med min kille efter jobbet, dom timmarna som finns över tills det är dags att sova igen. Var nöjd över det som blir gjort istället. Den träningen som blir av. Sluta ha ångest!
 
 
Jag peppar mig själv så här en söndagkväll.
 
En intern bild till mina homies, "ooh, jobbigt och cykla jobba"
(jag cyklar till Ica Maxi för att köpa lite dodis.).
 
10 dagar till Kuba. I morgon börjar en ny jobbvecka. Det har gått förvånandsvärt bra och fort. Det har varit roligt att jobba alla dagar utom måndag. Har dock inte haft någon att dela lunchkaffet med men unnar Johanna en Thailand och allt vad det innebär. Snart är det min tur. Jag har ju i alla fall ett socialt yrke, man är aldrig ensam. God kväll. Pepp, no depp.
 
Min träning v.6
Måndag: -
Tisdag: -
Onsdag: -
Torsdag: 5 km löpning.
Fredag: Morgongym: 5 km löpband. Rygg/axlar. Totalt 60 min.
Lördag: Promenad
Söndag: 5 km löpning + intensivpass gympa + fotboll

1 kommentarer

Snygg ellan

10 Feb 2013 23:27

We love you!

Kommentera

Publiceras ej