Romantik..

0kommentarer

Kvällen är kommen, halleluja! Phille och jag. Delat på en bricka ost och kex. Suttit nära varandra framför vårt lilla soffbord i "soffan" (soffan = säng/soffa, när man inte får plats med båda). Delade broderligt, så gott det var, men några ord byttes inte. Inte nöjen heller. Han streamade NHL-hockey och jag kollade Melodifestivalen. Ja, nån låt sågade vi tillsammans, kanske två, kollade på varandra och skakade på huvudet. Vilken? Sean Banan. Nästa sommarplåga. Åh nej! Men kom på mig själv när jag diggade i takt med foten. Ibland lever nån kroppsdel sitt eget liv, för det där var jag inte med på. Nu ska vi...... Koka knäckkola. Ja, kl 22.00. Eller knäckklubbor med nötter. Och sen mata varandra. Bara för att leva upp till rubriken där uppe. Romantik.

Kommentera

Publiceras ej