give and take..

0kommentarer

Måndag, 21.00. Kaffe och Spotify. Pizza till middag fast jag gjorde massa matlådor igår på kvällen. Ibland blir det bra lustigt. Två dagar kvar på Esprit. På torsdag flyger jag till Stockholm, dagen efter till Kuba. Jag, morsan, Kent, Sebbe och Calle..
 
Skrattade åt johans kommentar på facebook nyss:
"ja va fan, ni alla såg ut som kineser, vart ni allergiska?"
Gamla bilder från en av alla husvagnssemestrar på Öland.
Och tänk, där visste jag inte att jag skulle bo på ön bredvid när jag blev stor.
Jag och min kära mor glassar på stranden i Grekland, på ön Samos.
Pappa kenta gör hamburgare med solbrillorna på i Svappis
 
Annars har vi lagt slängt ihop en överraskningsfilm i Imovie till Philip pappa som fyller 50 år idag. I love my macbook. Det blev uppskattat, fick precis ett samtal av en rörd pappa. Så nu blev vi också extra glada.

Kommentera

Publiceras ej