we are the world..

0kommentarer

.
Haft en fin vecka. Kvalitetshäng med mina favoriter. Sommaren är inte slut fast det blivit lite mindre turister på ön. En heldag med Clara och Ellan i torsdags. Hoppas det inte var sista doppet för i år, "vi måtte bara bada lite till!". Annars har jag blivit rätt bra på att fika. Grilla kan jag också. Och inte på tal om att bara ligga och lata sig i solen och äta bullar. Flamsa runt i alla mysiga butiker innanför muren känner man också att man behärskar och gå lite för fort till Glassmagasinet så att vår blivande mamma Clara får be oss sakna ner.
I går kväll ramlade vi över tre gratisbiljetter till Rolandz. Jag, min dansare/DJ Elin W och min sjuksköterska/fotbollsstjärna Marre tog med oss buggen och foxtroten och behav oss ut till Kneippbyn. Vilket gäng vi är!
 
Söndag precis just nu. Jag har pratat i telefon med min alldeles egna Ammis uppe i Kiruna tidigare ikväll. En som får ett telefonsamtal på 3 timmar att kännas som 10 min. Det säger allt. Vi ses för lite. Hade vela ha dig i Kiruna under hösten, men man kan inte få allt här i livet. Det är bara att acceptera. Vi har blivit vuxna och allt vad det innebär, men inga avstånd i världen kan få oss att glida ifrån varandra.
 

Kommentera

Publiceras ej