the rising sun..

0kommentarer

(en gammal bild på mig från 2009 - Grekland/Samos)
.
Idag är det onsdag. Jag har börjat stiga upp tidigare och tidigare för att hinna med mer under dagarna men tiden räcker ändå inte till. Idag kan jag konstatera två saker. Kort och gott. Jag är en morgonmänniska. Jag har trott att jag varit något mellanting men sanning är den att jag älskar att stiga upp tidigt på morgonen. När man får välja det själv. Det är en sorts egentid för mig. Annars misstänker jag att jag gått och blivit beroende av att göra om bilder och trixa på min iphone. Det är allvarligare än man kan tro.
 
Helgen, den har bestått av jobb. På söndag var jag ledig, då brunchade jag och P på Joda, fiskade, hängde med kossorna i hagen och bara njöt av att vara på ett av det finaste ställerna på jorden. Det är något speciellt med Gotland. Det är så otroligt vackert och det går inte att känna något annat än tillfredsställelse i denna fantastiska miljö. 
.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej