finns det något bättre..

0kommentarer

Det kom över mig att jag stigit upp för tidigt i morse, då jag endast hade att välja på Pokémon eller något annat barnprogram på tven. Att sitta och äta frukost på mornarna, utan stress är ett av det bästa. Man vill aldrig att den där äggmackan ska ta slut. Nu är i alla fall söndagen så gott som slut, det är dags att lägga huvudet på kudden. Man bör ge sig när ögonen börjar gå i kors och man inte ens kan hänga med i en Beck-film som man sett hundraelva gånger. Förutom att jag gjort färdigt min första inlämningsuppgift på kursen har jag spelat fotbollsmatch. Finns det något bättre än när man vinner, får stå och klappa i takt med lagkompisarna och sjunga lagsången med ett fetingsmile på läpparna? Nå nä, jag tror inte det. Natti.
.
Jag får inte nog av denna vackra stad, Visby.
 
Löpning i kvällssolen under lördagen (jag poserar inte, jag pustar ut)
pluggtugg - polly, mums!
 

Kommentera

Publiceras ej