i wanna run too..

0kommentarer

En kopp te framför mig, det är torsdagkväll. Jag har haft hjärnskakning så det är därför jag inte bloggat sen helgen. Nog för att det inte krävs en hjärnskakning för att jag ska hålla mig borta från det (hihi). Slalle mot skalle på matchen i måndags. Mådde fruktansvärt illa på måndagnatt och på tisdagen sov jag nästan två hela varv runt klockan. Onsdag/torsdag, jobb. Någonstans där övervägde jag om jag åkt på magsjuka, men efter att ha pratat med doktorn slog vi fast det, hjärnskakning. Hjärnan är ömtåligare än man tror!

Helgen har varit den härligaste på länge! Vi har fått bo i Philips fasters lägenhet, ett stenkast från Solvalla och pendeltåget. Haft lägenheten helt för oss själva, i sällskap av en lite kissemisse som vi endast behövt ge en sked tonfisk åt på morgonen. Hallelujah!

En solig fredagsmorgon sätter vi oss på båten som tar och till Nynäs
Vega höll ställningen i lägenheten medan vi var ute hela dagarna
En av 30 000 på Elitloppet..
Invigningen börjar, söndagsmorgon!
En gång om året
Inte bara jag som höll på att spräcka trumhinnan
Tack vara den här mannen, "jag har stått här i 20 år, så säg inte att jag ska sluta trumma"-mannen. Som tur var flyttade han på sig efter varje lopp.
Solen börjar gå ner..
Och Commander Crowe vann Elitloppet
Wild horses - Natasha Bedingfield (fin låt)

Kommentera

Publiceras ej