Woki Mit Deim Popo (?)

8kommentarer

Det kliar på benen. Jag har fått årets första myggbett, anteckna det!
Klockan är för mycket. Borde dansa i säng. Lyssnar för tillfället på Rumäniens bidrag i Eurovision, den halvnakna tjejen som blandar lite olika språk i verserna. Spanska? Rumänska? - Ja lite engelska hör jag i alla fall, "Zaleilah, everyday, everybody". Imorgon är det semifinal nummer 2, då plockar vi fram gåshuden när Loreen ska vifta med armarna i sin svarta klänning. På lördag är den stora finalen men då är jag på Gröna Lund! Jag gillar att sitta och köra hissen och dissen framför teven. Roligare är det om man är ett helt tjejgäng. Några av bidragen har kunderna på jobbet fått stå ut med idag, andra var inte mer värda än en sap till nästa kanal.
Annars sitter jag ensam uppe nu. Har faktiskt invigit min nya anteckningsbok som jag fått av mina sära vänner där hemma, Berran och Ammis. Min sambo är på sitt andra jobbpass för idag, "mellan två jobb" som det så fint heter så det är därför jag bara har ätit puffar och macka till middag. Ja så är det. Och det fick bli vid tio på kvällen. Tiden räckte inte till. Så var det med det. Nä nu får jag väl gå och borsta tänderna själv då, för här får man ju ingen hjälp. Natti!
Mors dag på söndag så jag har förberett ett postpaket till mamsen,
den sista viktiga grejen jag gjorde för dagen!
så här glad har jag varit idag.. Det var väl roligt va?
Och så hade vi det där med vädret.. Ge mig mer! MER, sa jag!

8 kommentarer

pandan

29 May 2012 03:17

du är så fin när du ler! pusspådig

kaffehörnan

29 May 2012 11:24

så vackert leende du har

Anonym

29 May 2012 15:25

fin!

GABYSWEDEN - SWΔG

29 May 2012 17:11

vad har du för planer imorgon då? ;)

johanna <3 ♫♪

29 May 2012 19:06

Planerna inför den här veckan? ;)

johanna <3 ♫♪

29 May 2012 19:07

Planerna inför den här veckan? ;)

Carro - en emo/scene bloggerska

29 May 2012 19:31

Du har väl inte missat att du kan få chansen att synas för mina hundratals läsare genom att delta i Veckans blogg?

http://quiethell.myshowroom.se/veckans-blogg-2/

Hoppas du tar chansen! Kramisar Carro

Frida

29 May 2012 20:49

Ha en bra kväll söta du!

Kram från Frida! :)

Kommentera

Publiceras ej