bomb från ovan..

0kommentarer

Idag är det Kristi Himmelfärds dag! Dagen då Jesus lämnade jorden efter återuppståndelsen för att sväva upp till himlen. Så var det med det. Helg mitt i veckan. Tven har gått varm idag, ishockeyn har dundrat på. Sveriges match mot Tjeckien pågår just nu. KOM IGEN SVERIGE! Philip borde ju vara helt puckad vid det här laget. Överansträngda ögon som jobbat från höger till vänster hela dagen. Snart tuppar han av men så länge han skriker där bakom vet jag att han lever.
Jag har hoppat och studsat under en molnfri himmel idag. På eftermiddagen lyckades Elin få med mig på zumban och coreträning fast jag egentligen tänkt slappa hela dagen! Jag och Philip avrundade kvällen med värsta goda efterrätten. Marängsviss med mango och passion, hämtat från ovan. Hann tyvärr inte fota!
Natalie Tirex Wahlström (kolla armarna).

Kommentera

Publiceras ej