Ombyte förnöjer..

1kommentarer

Både kläd -och miljöombyte! Måndag, Ammis har dragit tillbaka till norr. Jag känner nästan värk i magen, så mycket saknar jag henne. Det blev nästan värre nu när vi fått vara med varandra lite. Skrattat ihjäl mig. Tror ni jag kunde hålla mig när jag sa "hejdå" på flygplatsen - Nå nä! Nu stog jag inte och asgarvade precis utan tvärtom.
Spontanresa till Stockholm.
Hotell och hotellfrulle. Shopping och babbel. Vi gick ut lugnt. Jag köpte fredagens första plagg och därmed drog jag i snöret, "pang" så var Amanda igång. Bruden gick lös, hon som skulle ha en tanke bakom varje köp! Jag likaså i och för sig.
- "hurru, vad hade du gjort om jag bara knallat in här och köpt en väska för 20 000 kr?
- "Gett dig en skalle och sen dragit dig därifrån.".
Hann till och med visa Mandis Gotlands uteliv och släppte lös henne på Munken. Det börjades på båten. Dagen efter knallade vi in till stan, gick innanför muren och käkade på Creperiet. Solbrillorna var på. På kvällskvisten shotade vi brämhults. En vana vi ska införa när vi är med varandra. Brämhultsshots on sundays! Sen kan jag ju säga att en baoutastor mugg med te och briemacka aldrig slår fel, inte film och nötter heller.

1 kommentarer

ammizzzZ

20 Mar 2012 01:06

åh, blir helt varm i kroppen när jag läser :) det var en bra weekend, minst sagt <3

Kommentera

Publiceras ej