Himlen är grå och mulen..

1kommentarer

Extra roligt att jobba idag! Mycket spring då vi haft "guld lördag" på jobbet med 20% på hela butiken. Annars är det en grå dag med mulet väder. Ska ta och göra "dagens ansträngning" innan det blir allt för sent. Alltså träna. Om jag ska ta det före jag ska handla och städa, det är inte bestämt. Ser ut att bli en lugn lördagkväll annars, med lite paj och nåt gott plock på kvällen eftersom Phille jobbar sent. Mest motiverad att laga mat för tillfället. För det är roligt! En god paj, det ska jag göra nu! Kanske bakar något smaskigt också, men har inget roligt recept. Får väl ta och göra ett hopp och dyka ner i kokboken då. Ha en trevlig lördag!

Mina allra bästa vänner som jag längtar efter att träffa

1 kommentarer

pungen

04 Jun 2012 03:47

saknar dig ofantligt mycket!

alla jävla flyg är bokade då vi tänkte hälsa på. tror du att det passar där vid 23 juli kanske? måste boka fortfort. kommer du upp??? snela..

Kommentera

Publiceras ej