fjärilar och sand mellan tårna..

0kommentarer

Jag är ledig idag. Så fruktansvärt skönt att få sova ut, inte behöva stressa i sig frukost och skynda sig! Det enda som stör just nu är två saker. Att jag har en sån sjuk muskelvärk i armbågslederna efter crossfiten i onsdag och att min bil aldrig bli klar på verkstaden. Jag kan inte räta ut armbågen utan att grimasera. Annars har veckorna sen jag bloggat senast varit somriga och härliga, med några lediga dagar då man kunnat bada och njuta. Men det har även åskat och dundrat lite. Jobbat har jag och haft massa med trevliga människor på besök från hemtrakterna. På lill-lördag var vi ut och dansa, drack strawberry daquiri på Serfers och fortsatte till Karma. Nu ska jag mjuka upp mina armbågsleder lite. Det här funkar inte. Trevlig helg!
 
Kneippbyns vattenland och på Tofta Strand
Midsommarens efterrätter och lite häng i soffan vid midnatt
Ett grodyngel och bad under den hitintills finaste dagen under sommaren vid Blå Lagunen
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej