Det brinner!!!

0kommentarer

Avslutat dagen med spel och tacos hos Tessan. Clara och Tessan mot mig och en övertänd Marre, succé! Snart dags att störta ner i sängen, eller dags att dyka ner i min bok och läsa den tills jag somnar. Brukar går fort när jag gör på det viset. Måste erkänna att min dygnsrythm är lite vriden så här efter allt julvakande, visan knallade över 11 i morse. Jag vaknade av att Linda bankade med knytnävarna på dörren, "det brinner (läs, vi ska dansa zumba)". Ingen idé att vrida tillbaka rythmen när det ändå snart är helg?

Vad behöver och vill jag få sagt idag?
  • Idag är det trettondagsafton. Som att någon bryr sig? - Jo, kanske de som ska på bugg- och danskväll i min kära hemby.
  • Igår var det så mycket vitlök i maten på Etage att jag fick en olidlig halsbränna på kvällen, inte nog med att jag också höll på att spy upp maten när jag och Marre körde 360 (tuffaste passet på länge)
  • Jag åt torsk till middag igår. Här ska inte slarvas med maten bara för att killen är på fastlandet och spelar hockey.

Kommentera

Publiceras ej