Medvind i ryggen..

0kommentarer

Första dagen på jobbet, eller första dagen när jag helt själv öppnat, jobbat och stängt butiken
från 10-16. Esprit inne i Visby, jag är glad!
Nu sitter jag halvmosad framför datorn. Förra natten blev det dåligt med sömn,
det dånade och blåste hela natten. Till och med blixtrat har det, i januari. Funderar om det ens är någon idé att lägga sig, om man ska dra ut en madrass i vardagsrummet eller om jag ska knacka
på hos the girl next door och be om två öronproppar ur hennes samling.
Äh jag vet inte, jag går och lägger mig som vanligt och låtsas som ingenting!
Men inte är jag bitter, tvärtom.
Jag har i alla fall medvind just nu.
Första dagen på jobbet 09.45-16.15. Eller det är första dagen ensam då jag öppnat, jobbat och stängt butiken. Esprit inne i Visby, jag är glad! Nu sitter jag halvmosad framför datorn. Förra natten blev det dåligt med sömn, det dånade och blåste hela natten. Till och med blixtrat har det, i januari. Funderar om det ens är någon idé att lägga sig, om man ska dra ut en madrass i vardagsrummet eller om jag ska knacka på hos the girl next door och be om två öronproppar ur hennes samling. Äh jag vet inte, jag går och lägger mig som vanligt och låtsas som ingenting! Men inte är jag bitter, tvärtom.Jag har i alla fall medvind just nu.
.
.

Kommentera

Publiceras ej