Så mycket bättre..

0kommentarer

Sista dagen på helgen, holy sunday! I morse startade jag morgonen med att följa Visby Romas match mot Hedemora på swehockey.se (vinst med 5-6), läsa tidningen, kolla på teve och lyssna på musik samtidigt, plus att jag sms:ade mellanåt. Inga konstigheter. Eller det kanske var lite överkurs eftersom jag nu i efterhand känner mig spyless på allt som har med stressig teknik att göra. Måste ta och hälla ut kaffet och fylla skurhinken med rent och kallt vatten som jag kan hinka i mig, tror nämligen att jag har lite vätskebrist. Svettades ut varenda droppe på cirkelträningen i eftermiddags, drack en liter vatten som försvann nånstans och ingenstans. GE MIG MASSAGE! Pratade om det igår hos Linda, att vi måste boka massage och belöna oss lite. Nog för att jag (inte för att skryta) har en personlig massör hemma hos mig. Behöver bara vifta med fingret så är han bakom ryggen och knådar.
Annars då? - Jo det är bra. Ingen vits att prata om att jag har stress inför året som har startat, vad ska jag göra? Alla dessa val i livet, de är inte lätta att handskas med. Annars trycker jag kärfria vindruvor i väntan på att tvättmaskinen ska snurra klart och att min toffel ska komma hem. Att lägga sig i en renbäddad säng är ett av livets goda!
"du är varm, du är skön och ditt motsatta kön - gör mig så mycket bättre!" - reagerade när jag hörde den värsen på tv. Dagens låt!

Kommentera

Publiceras ej