Just idag är jag stark..

0kommentarer

Idag är det den sista söndagen som jag är killfri. Det är den 19 februari och sista matchen för säsongen är spelad. Säsongen är över och det blir ingen play-off. Tråkigt! Vad ska vi nu göra på fredagar? Hoppas vi fortsätter ha tjejsöndagar i alla fall, de är speciella.
Idag kickade jag och Lena igång dagen med ett tidigt gympass, följt av den bästaste brunchen på Joda. Satt och snackade i sisådär fyra timmar. Hann bli hungriga igen så vi fyllde på ännu en gång. Jag älskar mat! Promenerade längs hamnen, skakade ner maten och for till Clara och mös i deras jättestora och sköna säng. En biskvi och ett glas saft slank också ner. Jag vet inte hur det fick plats? Måste be om receptet på de där biskvierna, lätt den godaste jag ätit. Kanske för att den bestod av choklad? Choklad, guds gåva till mänskligheten.

Kommentera

Publiceras ej