Årets sista låtar..

0kommentarer

Tillbaka från Norrland, mamma och allihopa. Minusgraderna är det enda som är skönt att slippa. Resten saknar jag redan men kan vara bra att komma tillbaka till rutinerna snabbt, så man inte hinner bli bekväm. Fått mat i överflöd, nästan men bara nästan så att jag är less på mat just nu. Idag var vi rebeller och gjorde korv och macaroner. Massa fina julklappar har jag också fått. Vi kom med båten i torsdags natt. Drivde hela dagen i Stockholm där alla gick på någon rea-knark-drog. Vilken hets. Butikerna såg ut som fan och köerna var mer än långa. Blev inte allt för mycket shopping för oss. Blev bara trött av att kolla på allt. Men två tröjor följde med hem. Väl på båten tog vi en sovkupé, vilken kommer göras om. Sov jätteskönt medan vi guppade fram till Gotland. Vi vaggades till sömns. 
 
.
.
.
Juldagen blev som den brukar, en succé. Jag och mina bästaste tjejer förfestade på hotellet.. på toaletten som det ser ut som här. Fick inte så många bilder från kvällen, tyvärr. Bastade och fixade, käkade på Mommos och träffade en massa glada på Ferrum. Jag saknar er redan! Kom och hälsa på när ni vill! 
 
På måndag är det Nytt År. Den andra nyårsaftonen här på Gotland!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej