9 dagar kvar..

2kommentarer

om några timmar är det åtta. Tills vi flyger hemåt. Det toksnöar ute, det vill aldrig sluta. Hoppas det lugnat ner sig till dess så inte flygen blir inställda. Hade ju varit olyckligt. Vi har ju trots allt bara en vecka att spendera där uppe. Idag är det tisdag. En vanlig tisdag som börjar med det bästa målet på dagen och som brukar sluta med ett 360-pass. På förmiddagen har jag fixat festkläder till helgen, då det nalkas julfest hos Marre. Jobbat och sen har vi ätit julskinka eller en hel jultallrik här hemma. Köpte en skinka igår på närmare 3 kg och idag är det inte mycket kvar kan jag säga. Förhoppningsvis har vi förätit oss så vi slipper köpa en till. Skumtomtar gömde sig i julkalendern idag. Imorgon blir det en tidig morgon, ska försöka få ihop min domstolsrapport så att jag kan skicka in den och få lite julefrid. Det ligger och trycker. Plötsligt var det roligt att dammsuga.
 
Tagga helgen, Ellan, Marica och Clarko.. om ni läser! 
 
Smile!

2 kommentarer

snygg ellan

12 Dec 2012 09:27

taggi tagg tagg!!

snyggare kan ingen vara, än underbara Clara

12 Dec 2012 18:21

Jao, tagg tagg taggare taggast! O du, blir flygen inställda så fixar jag en underbar jul här! :)

Kommentera

Publiceras ej