Hösten kommer..

1kommentarer

Ligger och får massage av min personliga massör. Spänd i baksidalår efter fotbollsmatchen igår. Så fruktansvärt skönt att vinna, 5-0 mot p18. Det firades med bananpizza med Marre och Phille. Idag är det måndag. På morgonen vaknade man upp till ett höstigt Gotland. Cyklade iväg med en kortärmad tröja i hopp om att slippa svettas ihjäl. Det blev snarare tvärtom. Drog på jackan i farten (no hands). När jag var på väg hem hade solen bestämt sig för att komma fram. Men färden hem blev inte bättre för det när jag fick punka på cykeln efter halva vägen. Skrattade inte ihjäl mig. Cyklade på ändå för vem ids gå? - det är så långtråkigt och tar tid. Och tid var det ont om. Magen kurrade.

Dagens:

Dagens "Ajaj": jag har en finne i armhålan. Jag tröck den i morse. Anteckna!
Dagens "yes": Robinson Robban är tillbaka i Robinson och ska ha revansch!
Dagens Goda: Lax i ugn, enkelt och great!
Dagens Lyx: Massage av bästaste pojkvännen!


1 kommentarer

Maria

03 Oct 2012 13:00

Fina Natalie! Vad skoj att läsa om ditt liv på Gotland tillsammans med den förstfödde :)

Svar: Hej svärmor! ;) hur har du hittat hit? <3
NATALIE

Kommentera

Publiceras ej