Dimmiga dar..

0kommentarer

..vad fanns det att se klart?
Dimmiga dar var fina dar
Men jag såg aldrig riktigt var vi var..

När jag jobbar natt flyter dagarna ihop, händelser flyter samma och jag har svårt att hålla isär veckodagarna. Förra veckan vann Sverige mot Finland i kvalet, imorgon ställs vi inför Holland, UTAN Zlatan och det är då det avgörs om det blir EM i sommar eller inte. Snökaos i Kiruna, inte i Svappavaara. Appel grundaren Steven Jobs har gått och dött förra veckan, cancer. Eller han har väl inte gått och dött, han har gått bort. Håkan Juholt har fuskat med hyran, något som för mig är ointressant. Var det bara jag som tycktes se lömskheten bakom den där mustachen? Hur som helst, förra veckan var en zombiesoppa. Jag vet i alla fall att jag gjorde en citronsockerkaka igår eftermiddag. Sen har jag träningsvärk i benen, tror det beror på att jag tränat lite också. Annars är det hur skönt som helst att börja morgonen med en slät kopp kaffe och bara känna lugnet. Wonderbart!  
Just nu i högtalarna: Home is where your heart is - The sounds

Kommentera

Publiceras ej