Mer jul, ge mig..

0kommentarer

Söndag och snart stängning! Värsta dagen på veckan har förvandlats till den bästa.
Ju mer man gör, desto gladare är man. Det kan vi konstatera.
Åtta dagar kvar till resan upp till Norrland, familjen och hemmet. Längtar! Mommo målade upp en sån fin bild för mig i morse medan hon pratade om de stora mängderna snö som sprutat ner under natten. Hon stod och bakade i takt till julmusik bland alla tomtar i köket. De ni, de ger mig hemlängtan. Jag promenerade själv under stunden på bar mark, i nästintill plusgrader. De ni, det är inte roligt den 11 december. Brukar ta chansen att ringa till alla man bör ringa när jag är ute och promenerar, då kan jag sätta mig in i samtalet och behöver inte stressa. Tips från coachen! Ett bra tips från coachen.

Kommentera

Publiceras ej