När Picasso kommer på natten istället för John Blund..

1kommentarer

Vad är det för dag? Just ja, lördag. 24 timmar kvar att slakta. På tal om slakt så pågick detta när jag steg upp. Yrvaken vinglade jag in i köket och ser man på, två renar styckades. Nu är boxen full, själv höll jag på att spy när jag såg tarmarna i en påse i kylskåpet. Idag var jag ovanligt känslig och jag fick vänta med att ta något i munnen.
Igår blev det en rubbning i rutinen på jobbet, fick i uppdrag att måla ett skåp till oss i team five (ett minne av mig). Två timmar gick sorgligt fort och snacka om yr jag var efter målandet. Stark målarfärgsdoft och utmattning resulterade i att jag skrek, "det snurrar i min skalle". Jag hoppas att ni får en trevlig och mysig.. (vad var det nu) just det, lördag så klart! Adjö och på återseende.
Grannen. Hade varit trevligt att spendera lördagen med dig!

1 kommentarer

Marita Routalammi

21 Sep 2010 18:04

söt granne!

och jo att, jag saknar dig litegrann. tänker mycket på oss och allt det där. var tog tiden vägen juha?

Kommentera

Publiceras ej