Driftaren tänker..

0kommentarer

Exakt sju månader tills jag är 20 bast. Fy fan, kan nästan inte ta siffrona i min mun. 20 gånger 365 är 7300, alltså har jag den 29 april levt så många dagar och detta betyder att jag har samlat ihop 175 200 drifttimmar. Stämmer det? Inte vet jag om det låter så mycket. Men hur som helst, dödsbädden närmar sig. Jesus Kristus från Nasaret, vi ska ju alla dö en dag. Tanken gör en rädd men på något sätt förvirrad, något som jag verkar vara på kortet nedanför. Philip, han ser mest passiv ut, "var är jag, vad händer?". Jag ska nog börjar skriva en lista på allt jag vill göra i livet.. eller behövs det? Man kanske ska ta allt coolt, låta livet leda dig och se vart det bär. Nä, jag vet inte. Kanske blir jag klokare av lite sömn. Den som sover får se. Adjö och på återseende!


vad är meningen med livet? Svår fråga.

Kommentera

Publiceras ej