Harmony and me..

1kommentarer

we are pretty good company.
Renskav och färskpressad potatismos med plommonsylt och Linuslimpa, söndagen blev fulländad. Vilken njutning.
Igår var "P.S I Love You" på tv4. Satt i mitt favorithörn i soffan och snyftade och fnittrade. Ibland brast jag ut i gråt och några minuter senare i skratt. Skrattade och grät. Grät och skrattade. Vilken omtumlande men ändå skön avslutning på gårdagen. Jag vet inte vad jag var i för sinnesstämning sist jag såg filmen med Amanda, kände ingenting och nu andra gången blev det en sådan här berg -och dalbana. Amanda, hur kommer det sig att vi var så torra den kvällen? Varför satt vi där som två hjärtlösa råkokta ägg? Jag förstår inte.
PS. Philip, i love you!

1 kommentarer

mandiepie

12 Oct 2010 18:47

såg också den, med joel unt la famillia som sällskap denna gång. blev inget snyftande nu heller! :s

men gråter iofs syndafloder till brokeback mountain, så totalt hjärtlös kan jag inte vara? eller så är bara cowboyboots och bögporr lite mer min genre?

du är snykk förresten. Sten Hått!

Kommentera

Publiceras ej