Effektiv var ordet..

0kommentarer

Ett snabbt inlägg, på två minuter - jag ska försöka.
Nu gäller det att vara så effektiv som möjligt! Den stora frågan jag ständigt går och frågar mig själv just nu är:
- Varför har du inte varit så här effektiv under de tre år som varit?
Svaret har jag inte riktigt men jag tröstar mig med att tänka, "vem vill dö i förtid liksom?" Så känns det nästan just nu. (MEN BÖLA DÅ OCH SKRIV DET PÅ DIN BLOGG!!)
Projektet är inne. Lägenheten är plundrad, soffa, bord, säg och stol är borta. Snart sista andetaget i min kära varma lägenhet. Och snart är det dags för min debut på jobbet! om exakt 2 h (oh my god).
Igår satt jag länge på en stol framför dator, samma position under timmar. Detta resulterade i nackspärr.
Dock känner jag mig glad i kroppen och dessutom börjar man ju bli riktigt vuxen faktiskt. 19 år, nja. Det låter inte så vuxet men hur som helst, jag..
- dricker kaffe
- kör bil
-dricker vin
- har jobb
- osv osv osv

Kommentera

Publiceras ej