En skrämmande historia..

1kommentarer

eller nåt.
På biologin pratade vi om stress och dess negativa effekter på människan. Något jag känner en stor dos av. Stress. Just nu sitter jag på svenskan och skriver om skräck. (jag upprepar) Något jag känner en stor dos av. Skräck. Romantiken är temat. Mary Shelly skrev i en roman om Frankensteins monster, ruiner, gravar och månsken. Sådant som är skrämmande och mystiskt. Kommer stressen leda till att Natalie Wahlström hamnar på kyrkogården? Det är dagens fråga. En skrämmande fråga, för vissa väldigt intressant. Skräck är kul. Jag är fascinerad över min vardag just nu.
  Snart är det här historia. Det jag gjorde för 5 minuter sedan är historia. Historia provet imorse är historia. Ring mig så ska jag berätta en historia. Nu skiter vi i det här. Hej då!

På tal om det.. Är sugen på en god frukost. Kl är 14, kanske inte frukosttime men hur som helst. Suget är stort på mycket just nu. Det suger.

1 kommentarer

sjuktsugen.

06 May 2010 14:15

vad har du för nummer?

Kommentera

Publiceras ej