Sitt still på din stol

0kommentarer

Tyst för fan!
Jag och amndah.blogg.se. Klös klös, rawr!
Ett fan (anonym) skriver en kommentar och den kända bloggerskan (jag) svarar på andra sidan. Raderna ovanför är inget jag riktar till dig, så att du vet. Du är ett fan och all kärlek till dig (uttalar på invandrarsvenska. Det känns coolt.).
Men nu fokuserar vi på dig, fan(skap)et. Först hoppar du på mig och säger, "DU er DÅLIG". Du är otrevlig och stavar fel. Dock tar jag det inte personligt, det är okej. Det kanske är lite klös i dig, vem vet? Jag tror. Sen skriver du, "skriv lite jao", den där meningen var fett coolisch len. Jag säger bara, ABOOOOU. Du har attityd och det gillar jag liksom. Du får mig att spotta in några ord här. Alla kan inte få mig att spotta hurududu. Sen bara raaasar det in frågor från dig (dah, fett jobbigt liksom). Men. Du är mitt fan, all kärlek till dig, jag svarar.
Mitt fan vill veta..
Vad jag gör - Jag har precis pratat klart i telefon. Jag har lagat spagetti Carbonara och nu är det dags för tuiesdr.. (vänta jag måste sortera bokstäverna) s-t-u-d-i-e-r. Just precis, studier.
Vad jag har på mig - Jag har en turban runt mitt huvud. För er som undrar så är den grå (som Ryssland) och blöt. har även en stor t-shirt som det står "mr.happy" på. (ej ekologiskt bomull, i'm sorry). Och så ett par trosor på det.. Eller under t-shirten så klart.
Mina fritidsintressen - Köra skiten ur mig själv, kramas och skratta. Klättra i träd är också kul.
Mina favoritbloggar - amndah.blogg.se, hon ska börja med videobloggar snart. Kika in vetja! Hennes blogg påminner och Kizzys och Blondinbellas. Dah, vilken trio alltså!
Nu gittar jag! Ey!
För er som är lite vilsen i invandrarsvenskan. Från mig till er:
Yao = Hörru
Len = Kompis
Abou = Shit
Gitta = Drar
Ey = Hej

Kommentera

Publiceras ej