DIE MOTHER FUCKER DIE..

0kommentarer

Ibland finns gnistan där. Ibland bara flammar den upp! Jiho.

Sparkat igång sista veckan innan lovet. Jag ska rulla ner till Luleå där min älskling väntar och sen till mamma i Umeå! Kan knappt vänta. Awesome! Kiruna känns så mörkt (på alla sätt). Nu vill jag bara sova. Men först, en uppgift! DIE MOTHER FUCKER DIE!!!! Eller nej, jag sover!
Ps. Plöstligt var tv:en tom. Det ekar, "hoho, nån där? Hellner, Anja.. Kalla är ni där?" - Inget svar. Hm. Dessutom var guldhockeyn kanon igår, synd bara att kanadickerna tog hem segern.
Och förresten, infektion i slemsäcken, hur äckligt låter inte det? Ja, i så fall är jag äcklig. Men mitt knä är på förbättringsvägen. Sår kan bli farliga och när du minst anar det ligger du där, med en känsla av att någon slitit av knäskålen. Ha ha ha. Fan vad jag har intressant blogg, eller hur? Jag måste säga en till sak! Har så mycket på hjärtat (?). Min mamma är en riktigt cool brutta, mitt i allt har hon bara tagit dykcertifikat. I Norge ägde uppdyket (nerdyket) rum. "Kallt men kul", sa min mamma. Nu säger jag, Ajdö och på återseende. Hoppas ni får en skön sömn. Det vill jag ha!

Idag fick jag höra att jag är en blodig oxfilé. Intressant. Enligt stjärnorna är jag i alla fall en oxe.. men en blodig oxfilé? Hm. Tåls att tänka på.

Kommentera

Publiceras ej