Bananas is good for me!

0kommentarer

Mmm.. banan är gott!
Idag är det den 2/3 och min prins fyller år! Och här sitter jag och äter banan? Vad gör jag här? Men snart...
My heart is pumping for you!
Ps. "My heart is pumping for love" sjöng jag och Jocke idag. Vi inledde lektionen med en liten sång, kändes roligast så, i allt de dystra. Hade även en duett med låten, "när jag var ett vårtsvinsbarn". Vår lärare är så tråkigt att det borde vara olagligt (behöver inte säga vilket ämne, kan vara känsligt). Jag blir upprörd. Hon verkar inte ha livslusten kvar och dödar alla barns glädje genom att suga åt sig den. Nog för att du tar min energi men.. Du använder ju inte ens den! Aja. Tror faktiskt att hon kan vara mysig utanför skolan (kan vara så, behöver inte vara så) Hon har varit i branschen lite för länge. Vissa fattar inte att lägga av i tid. Får se om hon hittat glädjen eller livslusten i morgon kl 08:00. Jag koppas verkligen det. Det blir roligare då.
Kramis (Btw. Har ni sett filmen, Kramisarna. Om inte, se den!)

Kommentera

Publiceras ej