saturday night

0kommentarer


Kylan infinner sig utanför dörren men jag är varm i magen..
Det är lördag, jag och hästsvansen kollar Robinson. Tro det eller ej men det är typ andra avsnittet jag kollar i år. Det luktar final. Jag som varit en trogen Robinsontittare, vad har hänt? Robinson som har varit en av helgens höjdpunkter sedan 1997. Både jag, brorsan och mamma var frälsta vid programmet. Expeditionen ingick i helgmyset, samt chipsen och ostbågarna. Ibland hände det att familjen Lundgren kikade förbi med pizza. Och Pip-Larsson och Adam och Eva är andra program som väcker nostalgi. Känner typ smaken i munnen och känslan i kroppen. Har en mysig känsla i magen. De ni, det är minnen. Tiden går.
Ps. Jag saknar min bror som befinner sig på andra sidan jordklotet!

Kommentera

Publiceras ej