Nettan demostrerar, Nettan har fått nog..

2kommentarer

Nettan vill ha frihet, i sin civilisation! Aoooo aooo..
Alltså snälla. Kan inte dessa 500kgs bjässar lämna min civilisation ifred! Då hade allt varit frid och fröjd. 7 älgar. Var kommer alla ifrån? Skogen, jo tack, men håller er där då! Ni sprider rädsla i byn och käkar upp allt ätbart. Ni kommer äta upp hela byn och snart kan ni ju mäta er med oss invånare, till antalet alltså. Storleken, kroppshyddan behöver vi inte prata om. Och att ni är aggressiva, det gör inte saken bättre. Ni fattar ju ingenting! Jag vill inte vara rädd. Jag vill att Ella f8 ska kunna gå hem ensam när hon har varit och hälsat på sin kära kusin! När man kommer körandes med bilen ser man era så kallade "reflexer" (ögonen) i alla fall.. men när ni står där i drivan, en meter bort eller lurar bakom knuten då kanske vi inte ser er. Då fungerar inte era reflexer. Vi har träffats vid ett x-antal gånger. När man på vägen vistats, med pulsen uppe har ni plötsligt klampat ut på vägen. Oj då. Sen man på! Och vips så var pulsen högre än någonsin och man fick vända om. Varför ska ni stå i vägen? Varför måste jag flytta på mig? Jo, för ni fattar ingenting! Men jag är inte så kaxig när vi väl står där, öga mot öga.. Men hur som helst.. Se så.. GE ER AV! Schas, bort!

2 kommentarer

carro

01 Feb 2010 00:28

hehe verkar vara fler än min mor som konstaterat alla älgar! Idag när hon körde hem från Nikka såg hon 25 älgar!!!!!

n(ettan)

01 Feb 2010 21:22

25?? watta fuckfuckjuck? då är ju 7 en liten gran i skogen..

Kommentera

Publiceras ej