Lagom är bäst..

0kommentarer

Dessa ord har vi fått höra sen barns ben. Jag är från Sverige, landet Lagom. Det är ganska kloka ord när det gäller mycket. Det har jag kommit fram till (jag kommer fram till mycket. Synd att jag inte skriver ner allt.).
Igår blev det mousserande vin och samtal med trevliga individer. Trevligt.
Ibland är det kul att ta till djävulens dryck (alkohol) men jag har kommit på att det endast blir lyckat 2/5 ggr. Men nog får man skratta åt sig själv, i båda fallen. Det spelar ingen roll om det blir kanon eller kalkon!
Dagens fråga: Är det normalt att tycka att en dörrmatta är komfortabel? Jo om man är i kemisk obalans, då är det okej.
Jag gillar mina kompisar och min pojkvän. Ni bryr er om mig och jag bryr mig om er!
Nattinatti, säger Natti.
En kärleksfull teckning. Vänskap är allt!

Kommentera

Publiceras ej