Sex

0kommentarer

medaljer än så länge!
Guld, guld, silver, brons, guld, brons.. OS-tider = Roliga tider. Listan på krigare som representerar blågult kan bli lång.. Kalla, Ferry, Haag, Pärson, Hellner och Olsson, är dem som plockat medaljerna.
OS: Hur kan man hata OS? 16 roliga dagar. Vardagen blir plötsligt lite roligare och gladare. Dessutom behöver du inte klippa naglarna under de här dagarna, stort plus. GO SWEDEN, GO GO! Nationalkänslan sipprar ut genom munnen..
Damhockey: Jag har gått med i gruppen "vi som hellre kollar Tre Kronors uppvärmning än damhockey" på facebook. Behöver jag säga mer? Mesigt att inte tacklas, lite av diskriminering med tanke på att det är på samma villkor. En tjej tacklar en tjej, kom igen för fan!
André Pop: Är lite avis på den gosiga mannen som sitter så bekvämt i sin fåtölj, i den där inglasade våningen. Det ser så mysigt ut. Han pratar ut genom rutan, till oss i sofforna. Dessutom får han träffa alla OS-hjältar. Åh.
Melodifestivalen: Fy fan vad dåliga låtar! Jag bojkottar det. Kan inte låtskrivarna satsa på att skriva en riktig bra låt istället för 20 svindåliga låtar. Skjut mig.
Övrigt: Ryssarna kommer idag! De är gäster till oss på Miljö och samhällsplanering.. Dock får jag se dem i morgon först.
Ferry käkar banan. Bananen är har betydligt mjukare konsistens än guldmedaljen. Det kan vi konstatera.

Kommentera

Publiceras ej