Ut med det gamla, in med det nya..

0kommentarer

känn dig brädad, Bajs-Bella i twilight. Serena tar över, fattary?! Det finns två versoner av, "Twilight, New Moon". Skillnaderna är att i andra versonen spelar Serena i huvudrollen mot Edward. Hon gör det så mycket bättre, med mer känsla liksom. Ni kan säkert ladda ner filmen redan nu om ni vill!
Och dessutom har jag (Natalie) lanserat min ny parfym. Känn dig brädad, Paris Hilton, din parfym luktar bajs jämfört med min! Vill ni lukta sommaräng, fruktträd eller hallonbuske ska ni köpa min nya exotiska parfym, Mysterious.
Och för det sista, fett jobbigt när någon tar sig in på ens dator.
Den här hackern satt fotspår i min dator och det verkar ha gått vilt till. Hade jag aldrig kollat i min papperskorg hade jag aldrig funnit denna otäcka bild. Känner ni igen honom/henne kan ni ju höra av er.
Ps. Jag har mardrömmar!

Kommentera

Publiceras ej