Hon vill ha puls..

1kommentarer

Haft en så jävla bra dag idag! Känner mig skitsofren ibland.
Igår satt jag och mina bästa vänner i bilden och hade alla tre en usel jävla dag! Vi alla känner oss skitsofrena ibland. Igår hade jag mens, idag fyller jag år.
En födelsedag med intervaller och magträning, en ovanlig födelsedag. Smörgåstårtan står i kylen. Men det är lugnt, jag är inte så ensam som jag låter. Affe är här, så det blir "kaffe med Affe". Sen kommer Serena och sover med mig. Imorgon ska jag firas, med nära och kära. Syns i svängarna!

Det nalkas student. Studentmössan ligger på hatthyllan. Dock nerpackad i en kartong, redo att packas upp den 11 juni. Hurra!

Ps. Serena, det är lugnt. Du glömde min födelsedag men jag älskar dig mest av allt ändå! Idag älskar jag hela världen. Adjö och på återseende!
Pps. Jag har ju börjat berömma mig själv varenda dag. Idag tänke jag hylla mig själv för att jag är så snabb på att skriva blogg. De ni! Fyfan vad bra jag är.


Haha. Ursäkta om jag ser.. hm.. kåt ut. Vill bara att ni ska veta att så var inte fallet.


1 kommentarer

skeden

30 Apr 2010 01:21

jag mår hemskt dåligt över det som hände idag. tycker att vi lämnar det bakom oss, låtsas som om jag aldrig sa "det där". du vet att jag gillar dig mest av alla!

Kommentera

Publiceras ej