En lust och en kär lek..

0kommentarer

  Jag är inte död. Men jag har liksom lagt blogglivet lite åt sidan. Okej, jag kanske inte var överdrivet aktiv innan heller men ett inlägg per veckan fick jag ändå ner. Nu ska jag börja igen. När jag har lust kommer det dyka upp några rader här, lite då och då. Det är alltså Lusten som styr kan man säga. Inga måsten.
  En sär vän vill att jag ska uppdatera så då gör jag det. Nu är vi tillbaka i rutinen. Skolan har startat och detta år är det sista skolåret i ungdomen, sen börjar det vuxna livet på riktigt. Det är både spännande men också lite vemodigt. Från att man varit 6 år har man stigit upp på mornarna och gått till skolan. Det har varit ett måste som snart kommer vara ett minne blott, historia. Ett år går fort. Mitt sista sommarlov har varit hur bra som helst. Alla somrar är speciella, även denna.. Ännu en grekisk ö har besökts, det var en höjdpunkt. Lugnt och skönt. Rytmiskt och harmoniskt. Men hur som helst har kärleken varit basfödan denna sommar, något som gjort denna sommar till den bästa. 

Kommentera

Publiceras ej