Höst på min planet..

1kommentarer

  Idag är det en dag utöver det vanliga. Det är behagligt väder och mycket glädje svävar i luften förstår ni. Löven (som jag inte hunnit lägga märke till) har trillat av träden nu. Och en del av stressen i min kropp har också trillat av. Min vardag har på sistone varit fylld av stress, jakt och hets..
  Lekte vildsvin i skogen i morse. Sprang över spången och tyckte mig höra en forsande bäck under mig. Bena fortsatte men tanken stod still, "Hm. En bäck? Det är inte möjligt, den har inte varit där förut!". Det visade sig sedan att det var vinden som skapade ljudet i de långa vassen längre fram. Det lät precis som en forsande bäck, jag lovar. Hm. Intressant.
  Hur som helst är det lördag idag. Karamellernas dag. Jag ska döda lite tid nere i min snickarbod. Det var ett tag sen och tro mig, inspirationen är stor just nu. Senare blir det "byafest" på fritidsgården då tänderna ska få arbeta. Undra vad som bjuds? Om mormor är hemma senare ikväll ska jag dit och pensla hennes hår.
  Ps. Jag är förkyld. Inge snor, bara host. 
Och Amanda, vem är din bästa vän? Alko Holen eller jag?

1 kommentarer

no alko hoe

27 Sep 2009 00:11

Alko Holen är enbart oberäknelig, opålitlig och ond.

Kommentera

Publiceras ej