OH, BOY!

1kommentarer

Hör på fåglasången, de sjunger så man blir yr...
En glass i skolskenet med en kär vän kan ibland vara det skönaste som finns.. Längtar till så mycket just nu. Annars är det en helt vanlig dag i Norrland. 
Och så en bild från Valborg/torsdag! Sitter vid köksbordet och äter grillat. Trevligt.
Sen zoomar vi in mitt linne, mitt eget verk. Med lite färg kan man förvandla ett tråkigt linne till ett coolt linne. 
Till vänster ser ni min fina 18-årsgåva som jag fått av en vän, importerad från Sydafrika. Tråkigt nog hann jag bara bära den runt handleden i två dagar. En hög hittelön till din som finner detta armband. Förlusten ägde rum på Ferrum. Men troligtvis hänger den runt någon annans handled idag. Dålig stil.

SVP - NATALIE - 91:04:29

1 kommentarer

petris

19 May 2009 18:41

vet du vad det värsta är, jag kände varken igen mitt eget kök eller annakaisa. haha!

Kommentera

Publiceras ej