The answer, my friend, is blowin' in the wind..

3kommentarer

Nu när det är lov har jag lite tid att fixa och trixa. Har fixat lite saker från mormor, så nu ska det sys. 
Morsan har blivit magsjuk. Stackars henne. Trots detta fick hon följa med i bilen mot tandhygenisten. Jag satt framför ratten så hon behövde inte anstränga sig desto. Måste säga att jag gillar att köra bil samtidigt som man diggar musik på hög volym. Det är roligt.. Väl framme hos hygenisten fick jag veta att jag var "hållös". Skönt.  
Får se om det blir staden eller skogen idag. Svaret får vi om några timmar kanske.
Nu ska jag i alla fall ut på vägen och träna hjärtat. Adjö!


3 kommentarer

Kalle

03 Mar 2009 16:11

din kreativa unge. Vart beställer man någonstans ifrån, behöver man bara ringa, så får man det hemskickat eller ? :)

mandoe

03 Mar 2009 22:35

Men nettaaan! stugan imorgon? hur blir det med den? jag och serena har ju laddat som fan, du ska bara veta haha x) call me, åkeh?

nettan

23 Mar 2009 00:03

Kalle.. meddela mig på något sätt så ska vi fixa det här :)

Kommentera

Publiceras ej