In the dark room in my home..

0kommentarer

Ligger i min säng, i mörkret.
En behaglig dag! Dock känner jag mig slut i kroppen. Gick förbi moster på förmiddagen. Blev både bjuden på mat och härliga dammsugare. Lekte lite. Fick bl.a. massage av E, samtidigt som A testade sitt nya tatueringskitt på mig. Låg mjukt och skönt i den lilla sängen, under sänghimmeln. Det gick inte många minuter innan jag styrde segelbåten mot drömmarnas land. Väcktes 2 h senare och var tre sjöhästar rikare . Fick reda på att jag legat ensam i huset och sovit medan resten av folket ägnat sig åt skidor och skoter. En lugn dag för mig tack vare den snoriga näsan. Kollade precis Sverige-Portugal, en ok 0-0 match. Nu styr vi sikte mot drömmarnas land, igen. Önska mig en god natt utan nästäppa. Om ni har vägarna förbi så kan ni gärna ta med nässprayen, det hade uppskattats. 

Ps. Har även kollat Robinson ikväll. Underhållande. Ska söka dit senare i mitt liv.
Adjö.
 

En tom blick, tre sjöhästar och en låt.

Kommentera

Publiceras ej