I've been rapping for about seveteen years okay?

0kommentarer

I don't write my stuff anymore I just kick it from my head you know what I'm sayin? I can do that. No disrespect but that's how I am..

Dagar kommer, dagar går.. Här går det undan. 
Jag knallar raskt efter. Det är ett högt tempo men det går an.
Numera är det inte endast snö man går på. Hör och häpna, asfalten är framme. 
Det du, det är ett vårtecken! Längtar tills jag får cykla. Men ännu mer längtar jag efter att få köra bil. Men än så länge går jag..
Idag är det fredag. Kanske den härligaste dagen på veckan? 
Idag har jag faktiskt bara gjort nyttiga saker. Det känns bra! Nu tänkte jag hänga gäng eller göra en t-shirt. Och som smöret på mackan slår vi på musiken..

Och lite annat:
-Stella, jag saknar dig. 
-Risen är gott.
-Jag har gått över övergångsstället.
-Jag har ögonen öppna.

Kommentera

Publiceras ej