Fyra bugg och en öl..

0kommentarer

doft av sommar och romantik..
Nu har jag gått från skräpplockare till målare. Bytet skedde idag. Dessutom har jag spolat golv. Variation, det gillar vi! 
 Och snart åker min bästis till Italy. Hur ska jag klara mig? Att dricka kaffe med dig och kvällssolen på taket är något alldeles speciellt..
  Dessutom var festivalen grym. Hade kul. Thåström blev ett fint ögonblick. Där har vi en kille som lever in i musiken, då det endast är han och mikrofonen som existerar.. Och vi får inte glömma "spasmahanden". Jag förvandlades till en studsboll när jag fick höra "Alla vill till himlen" och "Die Mauer". Sedan fick jag både en och två tårar i ögonen under "fanfanfan". Annars var det mest dansen och kompisarna som gjorde festivalen. Att vädret var av det bästa hade enormt stor inverkan! I år bytte jag karusellåkning mot öltältet. Åren går, med stora dinosauriekliv!
  Imorgon väntar en ny dag, så: DAGS ATT SÄGA HEEJ DÅÅ!!

Kommentera

Publiceras ej